Рекомендації щодо підготовки до олімпіади з англійської мови
Проаналізувавши роботи учасників ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови було розроблено наступні рекомендації вчителям іноземної мови:
- використовувати автентичні тексти, аудіозаписи, відеофрагменти для вдосконалення навичок аудіювання;
- створити власний банк автентичних текстів, розробити до них завдання та систематично використовувати на уроках та в позаурочній підготовці для вдосконалення навичок читання;
- підібрати комплекс вправ з граматики англійської мови, залучити дітей до електронного листування з носіями мови для покращення умінь та навичок письма;
- вчити дітей чітко формулювати власну думку; тренувати учнів у побудові речень, спираючись на оригінальні зразки; розширювати лексичний та граматичний запас не обмежуючись шкільною програмою, систематично практикувати вправи та завдання комунікативної спрямованості для покращення навичок усного мовлення, як монологічного, так і діалогічного;
- обмінюватися власними матеріалами з колегами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий